« Hydraulische krachtoverbrenging als alternatief voor elektriciteit | Hoofdmenu | Zonnepanelen op de vensterbank? »

11 april 2016

Reacties

Feed U kunt deze conversatie volgen door in te schrijven op de reactiefeed van dit bericht.

hp

(1)

het trekkende voertuig is beter zwaarder dan de aanhangwagen

het zwaartepunt moet maximaal laag liggen

hier is het gewicht niet tussen 2 wielen ,
zeker niet al remmend ( bergaf of niet )

david

(2)

het is niet noodzakelijk dat het trekkende voertuig zwaarder is, als de aanhanger maar voldoende geremd is.

de bodem van de kar ligt onder de hartlijn van de wielen, dus als je de kar goed laadt is er geen enkel poblee.

Brecht Schatteman

(3)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de wetgeving erover zou zeggen. Want stel dat men dit aan een elektrische fiets hangt zouden ze nog durven zeggen dat het samenspel meer dan 250W geeft en dus in de categorie van elektrische fietsen tot 45 km/u valt, kwestie van er nog wet geld uit te kloppen met keuring en verzekering en dergelijke. En of ze zouden toelaten dag handkarren elektrische ondersteuning krijgen weet ik ook niet.

Controleer uw reactie

Voorbeeld van uw reactie

Dit is slechts een voorbeeld. Uw reactie is nog niet ingediend.

Bezig...
Uw reactie kon niet worden ingediend. Fout type:
Uw reactie werd opgeslagen. Reacties worden gemodereerd en zullen pas zichtbaar worden als ze door de auteur zijn goedgekeurd. Nog een reactie achterlaten

De letters en cijfers die u invulde kwamen niet overeen met de afbeelding. Probeer opnieuw.

Als laatste stap voor uw reactie wordt gepubliceerd, gelieve de letters en cijfers in te vullen die die u ziet in de afbeelding hieronder. Dit voorkomt dat automatische programma's reacties achterlaten.

Problemen met het lezen van deze afbeelding? Alternatief bekijken.

Bezig...

Laat een reactie achter

Reacties worden gemodereerd en worden pas zichtbaar als ze door de auteur zijn goedgekeurd.

Uw informatie

(Naam is verplicht. E-mail adres wordt niet getoond bij de reactie.)

Abonneer

De Hefboombijl