« Hydraulische krachtoverbrenging als alternatief voor elektriciteit | Hoofdmenu | Zonnepanelen op de vensterbank? »

11 april 2016

Reacties

Feed U kunt deze conversatie volgen door in te schrijven op de reactiefeed van dit bericht.

hp

(1)

het trekkende voertuig is beter zwaarder dan de aanhangwagen

het zwaartepunt moet maximaal laag liggen

hier is het gewicht niet tussen 2 wielen ,
zeker niet al remmend ( bergaf of niet )

david

(2)

het is niet noodzakelijk dat het trekkende voertuig zwaarder is, als de aanhanger maar voldoende geremd is.

de bodem van de kar ligt onder de hartlijn van de wielen, dus als je de kar goed laadt is er geen enkel poblee.

Brecht Schatteman

(3)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de wetgeving erover zou zeggen. Want stel dat men dit aan een elektrische fiets hangt zouden ze nog durven zeggen dat het samenspel meer dan 250W geeft en dus in de categorie van elektrische fietsen tot 45 km/u valt, kwestie van er nog wet geld uit te kloppen met keuring en verzekering en dergelijke. En of ze zouden toelaten dag handkarren elektrische ondersteuning krijgen weet ik ook niet.

De reacties op dit bericht zijn afgesloten.


Abonneer

Offline lezen

  • LTM-boek-nederlandstalig

De Hefboombijl